Retourneren van producten voor zakelijke klanten:
Het kan soms voorkomen dat een pakket beschadigd bij u aankomt, dan verzoeken wij u vriendelijk om eerst contact met ons op te nemen via de mail of telefonisch, houdt u aub het ordernummer bij de hand. Indien u een mail heeft gestuurd streven wij ernaar om binnen 24 uur een reactie te sturen.
Wij zullen er dan zorg voor dragen dat er direct een nieuw artikel verstuurd wordt.
Bij het retourneren of omruilen van producten wordt 35% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht. Let dus goed op wat u bestelt en controlleer de specificaties goed. Indien u twijfelt neem contact op met Gastrocenter.
Retour goederen dienen ongebruikt en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
Ook is het van belang dat er een kopie factuur meegezonden wordt in de verpakking, zodat wij zien van wie de retournering afkomstig is.
Voorwaarden voor retourneren:
- Het product moet zo goed mogelijk in de originele verpakking en met voldoende beschermende materialen worden verpakt voordat het verzonden wordt. Uitgezonderd zijn maatwerk producten.
- Voordat een product geretourneerd wordt, dient u altijd contact op te nemen met Gastrocenter. Let op, bij zakelijke klanten wordt bij het retourneren 35% van het totale aankoopbedrag in rekening gebracht.
- De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Wij behouden het recht voor om het retour te nemen van producten te weigeren als niet aan de hierboven gestelde eisen is voldaan.